top
Print side Tilføj til favoriter E-mail side 

Hjælp og vejledning
Benyt vores 7 simple trin og jeg vil ringe dig op for samtale inden for 15 min.

Brug de runde spørgsmåls-tegn til højre i bestillingen, for trinvis vejledning.

Ring 71 99 88 44 og lad mig gratis og uforpligtende indtaste alt for bestillingen.


Døgnservice på telefon71 99 88 44
 

Gratis: Start en elektronisk indsamling

En god start er afgørende for alt. Hvis en bedemand skal håndtere en begravelse/bisættelse  korrekt, gælder det om, at om at give familien klarsyn fra starten. Viden om processen, og eventuelt egen deltagelse, kan være afgørende for sorgbearbejdelsen, der ofte dikterer hastigheden på vejen tilbage til livet.

Doner penge til velgørenhed, frem for medbragte blomster på dagen for højtidelighed


Gratis funktion: Start en elektronisk indsamling. Hvis der deltager 30 personer ved en højtidelighed, vil der i gennemsnit blive medbragt 20 bårebuketter, der i snit koster 400 kr. pr. stk. Blomster pryder ved en højtidelighed, men reelt ender for 8.000 kr. blomster på kirkegårdens kompostbunke.

Bestil de ønskede blomster til kisten- og frabed jer ellers yderligere blomster. Informer venner, familie og bekendte om en forestående begravelse eller bisættelse per e-mail og bed samtidig om en ubeskåret donation til f.eks.  Julemærkehjemmene, via link til en gebyrfri elektronisk kortbetaling.

24 timer efter højtideligheden får familien besked om, hvem der har doneret, samt information om det indsamlede totalbeløb. Har nogen glemt at få doneret, kan familien vælge at gensende e-mailen, og donationsperioden udvides med 10 dage, så de sidste lige kan få doneret. 



Indsamlingen startes i den bekræftende bestilling. Der kan stadig bestilles blomster til kiste og kirke-rummet, men alle som pr. e-mail inviteres til den arrangeret begravelseshandling, udbedes donere penge til velgørenhed, frem for medbragte blomster på dagen - læs mere  
Copyright © Bedre Begravelse ApS - All Rights Reserved.

webshop.io Content Management System.


HTML5 | CSS3